zondag 13 mei 2007

laten we dit vasthouden

Ik weet niet hoe lang het nog beschikbaar zal zijn, maar voorlopig valt ons concept nog te bekijken op www.ritstv.be.

Naast de interessante concepten, heb ik van de voorbije twee dagen vooral onthouden wat een schone dingen er kunnen ontstaan als we er met de klas samen onze schouders onder zetten. Want een goeie groep, dat zijn we.

Op het einde van vorig jaar was er ook even een moment dat onze klas een echt 'team' was geworden. Ik heb het gevoel dat dat in het begin van het jaar weer even weg was en na een heel jaar pas terug is.

Misschien moeten we dit proberen vast te houden en volgend jaar niet weer ieder voor zich beginnen, maar meteen zoveel mogelijk samen aanpakken. Ik denk hier oa aan projecten in het derde jaar om onze eindwerken te financieren.

Nu goed, eerst dit jaar mooi afronden. En hoe kunnen we dat beter doen dan tussen jury, examens en proclamatie door met enkele klasactiviteiten? :)

2 opmerkingen:

BROEDBOX zei

Dat wij als klas een team zijn, was al lang duidelijk. Nooit geweten dat er zo'n hoop toffe mensen bij elkaar konden zijn. Echt. Het klinkt zeer cliché, maar als een groep kunnen we sterk staan en dat denk ik dan op alle vlakken. Laten we samen er alles uithalen wat er uit te halen valt. En qua klasactiviteiten: laat maar komen. En ik had vernomen dat Thomas S. dit jaar liefst iets wou doen dat heel snel ging en ook liefst zo'n 25 meter boven de grond en zonder veiligheidsmaatregelen. Iemand een idee. Ah ja,... hij had dat ook graag gefilmd gezien. Let's rock!!!

Elias

Groep 2C zei

Meneer Mentzel,

Ik denk dat je tegen woensdag best een andere acteur zoekt voor je "solo" aangezien ik dan toevallig ziek ben denk ik....

vriendelijke groetjes,
Thomas S